Ahad, 17 Mac 2013

my e~day

bismillahirahmanirahim...

lama tak update blog ni...sebok memanjang je..takpelah disini nk kongsi sikit....bukan apa..sibuk dengan majlis pertunangan aku..hehehhe....ye la..duk pening cari barang nak tunang,baju,pelamin tunang,...

alhamdulillah my e~day berjalan lancar...dengan berkatMU YA ALLAH..aku bersyukur dengan bantuan mak sedara,sepupu,kawan2,keluarga sebelah aku,keluarga sebelah en.tunang...happening...
 ni serba sikit tentang hantaran..:-5-7

          
hantaran untuk lelaki
*tuala
*baju t-shirt
*sirih junjung
*coklat
*kain baju melayu
*kain pelikat
*kek


hantaran untuk perempuan
*tuala
*kain pasang
*sirih junjung/cincin merisik & tunang
*kek
*coklat

ni la serba sikit hantaran bg kedua-dua pihak..

<pelamin tunang>
gambar2=
  • pelamin ni diambil dgn akk ni..mak andam yg sporting..kdai dia d sg.tong,setiu...aku puas ati dgn servis dia...                          
sedang di make up...








  • ni plak tgh dimake up...hehehehe..cumil jgk aku ye...anak buah kak za ni..muda dr aku..tp cantik dia make up aku...suka!!!!!!...tp dalam ati sbnarnya berdebar-debar...tq dik make upkan akk yg x comel ni...







done..



  • ni dah siap di make up...time post plak..hehehhe..cantik x????..yg belakang sibuk interpernt tu...tkpe2..uni blurkan wajah..kan dh kena.....(menunggu ketibaan en.tunang)...*ayat gatal....hikihik...








cousin(hidayah)
  • sesi ambik gmbr..                                                                                                                            
cousin(najmi)berbaju merah tu my mum...
cousin(izzah.





cousin(wahidah)

cousin(jihah)
 tgoklah sesi bergambar tu..bukan main semua.hehehehe..ngan aku2 lagi over ...bila lg kan nk pose maut..masa tu tgh menunggu rombongan dr pihak lelaki datang...dalam jam 3.30 ptg sampai la rombongan lelaki....masa ni jangan cakap la..berdebar2..malu,padan muka aku hari tu kata ke kawan aku..tak pyh takut la...biasa je...hari ni kena kat aku..baru rasa..hahahhaa.
tgok tu....
  • SEBELAH PIHAK LELAKI                           


ramai tak cuba tgok tu...
anak2 sdara en.tunang aku...
kak na,kak nie..

*SESI PERBINCANGAN*

berbaju merah tu,ayah ngoh sebelah aku...wakil kecek abah aku...
m.cik ada,ma n mak.
masih lg dlm perbincangan...

kalau nak ikutkan gambar byk lagi la...hehhehe..nak sambung bab lain plak eh..


sudah selesai bincang berapa nk letak..lama mana nk tunang..selesai la...ni sesi menyarungkan cincin plak..grrr...debar...tp aku kuatkan ati ni....fokus2...

jeng...jeng.
kak na menyarungkn cincin merisik
cincin ke-2..cincin tunang

sesi bersalam...masa ni sgt2 debar...haahhaha..
mujur aku x nmpk en.tunang kt mne...kalu nmpak
lagi gabra.
ni la en.tunang aku...heheee
doakan kami ye...aminnnn....




oklah setakat ni je perkongsian ngan kawan2 dan untuk tatapan  kawan-kawan........................................
DOAKAN KAMI CEPAT KAHWIN...DAN PERMUDAHKAN SEGALA-GALANYA...
SEMOGA ALLAH MEMBERKATI..AMINN..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan