Selasa, 29 Januari 2013

corat coret tahun 2012


Benda Yang Dinanti Tak Pasti
Benda Yang Dicari Tak Dapat
Benda Yang Datang Dgn tiba~tiba terus menjadi
mana 1 untuk yang pasti....?


Tahun ni,aku rasa macam~macam ade,suka duka aku lalui....er..x terjangkau dengan fikiran..huahua....
aku dalam tahun 2012,banyak perkara yg berlaku.aku dengan cinta hati,aku dgn family,aku dgn sepupu,aku dengan mak sdara,aku dgn kawan2..dgn sapa2 saja la..
nak mulakan cerita tentang diri aku dulu ye,aku sedar aku makin matang,aku makin fikirkan masa depan,aku nak maju..ramai yg terguris dgn sikap aku,tapi aku insan yg x lepas dgn kesilapan>,tak ada apa lg nk diceritakan.malas nk ingt.erm ada pling sweet,ade yg sgt2 sedih,ade yg mengejutkan aku..tp alhamdulillah,aku masih ada nafas dgn nikmatMU.AMIN...segalanya ENGKAU berikan..syukur lhamdulillah.dgn lafaz bismillah..bermula la kehidupan baru aku.TAHUN 2013...

gambar:-


 AISYAH HUMAIRAH


**ni la sepupukecik aku...ni la pling manja dgn aku..hehehhe*siap call me"panggilan ma..kadang2 niey dgn mulut yg kecik,yg petah cakap telo3 hehehee...
(LOVE YOU BABY)


##yg sweet ni,my beloved cousin....
                nama manja izzah @adik...kemana je aku pergi mesti bawak dia...nama lg sepupu tersayang..suka bergambar macam aku,suka bersiap lama2.erm yg tu x thn  heheeee>.best your luck dear!!!!

NUR IZZAH IZATI









  •  teringat lgi ni masa bulan ramadhan thn 2012...masa ni kt dewan perpustakaan kg buluh...time nih,berbuka dengan saing2 pejabat....ni pn mkn lewat dr org.tak cukup kerusi n meja...












 yg ni plak my best friend,tp dia ni adik dr aku....tp badan dia je comey2 ea..jgn tak tau dia nih pakar masak memasak ea...*cayalah dia yg aku boleh kongsi citer,kongsi minat..hehehe>tp sayang dia dh berpunya.19/10/2012-dia melangsungkan pertunangan..(SEMOGA cepat KAHWIN ye..)










(ct),aku,kak no(spek)n ieylah









@-ni kawan-kawan pejabat aku,satu kepala walau berbeza umo kami...heheee,sorang jah x dop dlm nih,tukang ambik gmbar,(namanya secret admire):)dh kahwin pn...^^^^@@@









n my special my CINTA HATI:_


  •  ni my family aku...masa wedding my sis,tu abah aku,kakak,ma,aku..kat depan tu sepupu yg suka bergambar...









                                                                                                                    
 



ni my sister tercayang....:)











Tiada ulasan:

Catat Ulasan