Selasa, 29 Januari 2013

jerjadi lagi>>>

                                  

      TANGGAL 15/1/2013(selasa),ada temuduga dgn pengarah jabatan terengganu.pergi dengan kakak my cinta hati...tp aku yg drive,jam 8.30 pg aku bertolak dgn kereta akk my cinta hati..dalam perjalanan,macam2 disembangkan..hehehehe,tengah2 cakap tu.my cinta hati call..n cakap la,tp aku segan la...sbnya nak tau tak?"MY CINTA HATI  cakap I LOVE YOU...sy ketawa la.x balas apa yg dia bgtau..n sy tye kak dia..kak nk jwb gapo nih?'kak dia senyum jah...sy pn jawab"I LOVE YOU TOT....hehehee.my cinta ati sje je menyakat tu...wt malu aku ea..ehhehee.pahtu dia letak fon..sampai kt pejabat d trg tuh..akk dia terus balik...aku jmpa my friend..n masuk lam pejabt...
n THEN...time balik masalh pulak...erm...minta tolong en.pegawai dlm tuh...suh antar di stesen bas terengganu...n jam 2.30 ptg sampai kt stesen bas...n memang nasib menyebelahi aku..sampai2 je bas ke jerteh dh ada>alhamdulillah...aku terus naik.member aku sorang ag nk balik beris..bas kot pantai dh bertolak dh jam 2 ptg...jd dia pn naik bas sama dengan aku...hehehe...dugaan ea,lama tak naik bas.
               best plak naik bas ea..lama x tak naik bas...teringat dulu2 je,kerik naik bas,masa g sek,g bandar...
apa2 pn terima kasih YA ALLAH krn bg aku kemudahan dan nikmatMU..

ni tiket bas...hehhehe..lama x tgok..
 
kuala terengganu><setiu








































            tgok harga tiket ni pn mahal dr dulu..hehehe...kenangan2... :)                                 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan